skip to Main Content

Forbrugerombudsmandens “net-tjek” er tilbage

[vc_column_text pb_margin_bottom=”no” pb_border_bottom=”no” width=”1/1″ el_position=”first last”]

Forbrugerombudsmandens “net-tjek” er et tilbud om vejledning i de mange og ofte komplicerede e-handelsregler. Tilbuddet er et ganske god hjælp for erhvervsdrivende, som har eller ønsker at opstarte en webshop.

Der er ret mange regler for e-handel og de kan være svære at finde rundt i. Det er især lidt af en jungle for de små virksomheder, som ønsker at opstarte egen webshop. Men der er hjælpt at hente. Forbrugerombudsmanden har netop relanceret siden www.net-tjek.dk med helt nye artikler. Siden er let at navigere rundt på, og har nyttig viden om de mest grundlæggende regler for e-handel.

Net-tjek er primært skrevet til webshop ejere, og tager udgangspunkt i handel med forbrugere & privatpersoner via internettet.

Siden er opdelt i en intro til Net-tjek sammen med tre sektioner med artikler – “Før salget”, “Salget” og “Efter salget”.
Under disse sektioner kan du blandt andet finde information om prisoplysninger, handelsvilkår, leveringsfrist, fortrydelsesret, klager over fejl og mangler og meget mere.

[/vc_column_text] [box type=”whitestroke” pb_margin_bottom=”no” width=”1/3″ el_position=”first”]

Artiklerne under “Før salget”:

[list type=”tick”] [list_item]Krav om oplysninger på hjemmesiden[/list_item] [list_item]Prisoplysninger[/list_item] [list_item]Udsendelse af tilbud, nyhedsbreve mv.[/list_item] [list_item]Handelsvilkår[/list_item] [/list]

 

[/box] [box type=”whitestroke” pb_margin_bottom=”no” width=”1/3″]

Artiklerne under “Salget”:

[list type=”tick”] [list_item]Indgåelse af aftaler[/list_item] [list_item]Betaling[/list_item] [list_item]Oplysningskrav når kunden har købt[/list_item] [/list] [/box] [box type=”whitestroke” pb_margin_bottom=”no” width=”1/3″ el_position=”last”]

Artiklerne under “Efter salget”:

[list type=”tick”] [list_item]Leveringsfrist og forsinkelse[/list_item] [list_item]Kundens fortrydelsesret[/list_item] [list_item]Klager over fejl og mangler[/list_item] [list_item]Kundeservice[/list_item] [/list] [/box] [blank_spacer height=”20px” width=”1/1″ el_position=”first last”] [vc_column_text pb_margin_bottom=”no” pb_border_bottom=”no” width=”1/1″ el_position=”first last”]

Tag en snak med os hvis du skal have hjælp til administration af din webshop. Kontakt os eller se hvordan vi kan hjælpe dig til at sælge mere på nettet.

[/vc_column_text]

Jan Jørgensen

Jan Jørgensen - efter mange års fastansættelse i marketing og e-commerce afdelinger hos Danfoss, Cimber Sterling og Sydbank, har jeg etableret firmaet esucces.

Min mission: Hjælpe danske webshop ejere med at få det fulde udbytte af deres webshop investering ved at tilbyde professionel hjælp til drift, optimering, udvikling og markedsføring af webshoppen

This Post Has 0 Comments

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Back To Top